FIXED-DOJAVE
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

fixed matches, tips dojave

HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
IMAMO BESPLATNI DEO FORUMA SAMO TREBA DA SE REGISTRUJETE VRHUNSKI TIPOVI RAZMENA DOJAVA... idite u LINK HOME za ulaz u forum pa malo nize nadjite free forum selekciju ...CENE ZA VIP FORUME SU PROMENJENE I SADA KOSTA MESECNA PRETPLATA 50 EURA KONTAKTIRAJTE NAS NA EMAIL SA GARANCIJOM DA CEMO VAM DUPLIRATI NOVAC SAGLASNO PRAVILIMA FORUMA
ZA ULAZ U FORUM KLIKNITE NA LINK GORE HOME , TO ENTER INTO FORUM CLICK THE LINK HOME

ARHIVA/ ARCHIEVES

Go down 
AuthorMessage
free_dojavi

ARHIVA/ ARCHIEVES Empty
PostSubject: ARHIVA/ ARCHIEVES   ARHIVA/ ARCHIEVES I_icon_minitimeTue Nov 17, 2009 11:45 pm

Sacekajte da se donji veliki slajdovi i baneri ucitaju , pregledajte ih do kraja tamo je arhiva i informacije oko dojava a ponekada dojavu dana postavljamo BESPLATNO pre utakmice na veliki crni baner.Wait for the big baner to load to the end , watch the banner/slide to the end , there are our information and achieves about fixed matches. Somethimes we are placing our fixed match on that slide for FREE before the matches starts . Watch the big black baner in the midle !!!
Back to top Go down

ARHIVA/ ARCHIEVES
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
FIXED-DOJAVE :: ARHIVA /ARCIEVES-
Jump to: